actielijst

Lean scan:
Hoe efficiënt, effectief en klantgericht is jouw organisatie? 

Kom er achter in slechts 5 minuten!

Hoe Lean is jouw bedrijf?

De tijd dat mensen zomaar klant bij je worden is voorbij. De verwachtingen van de klant zijn inmiddels hoger dan dat. Een scherp tarief en een kwalitatief sterk product/dienst is goed, maar om echt het verschil te kunnen maken zul je een klant positief moeten verrassen.


Het is daarom, met het oog op klantgerichtheid en efficiëntie, belangrijk om Lean te werken. De Lean Managementstijl komt uit Japan en is  ook in Nederland inmiddels een bekend begrip. Een Lean bedrijf verdoet geen tijd aan randzaken en is constant bezig met optimalisatie en nieuwe manieren om in te spelen op de behoeften van de klant. Een Lean bedrijf zet zijn klant centraal en neemt verspillingen van energie, tijd en geld in de processen weg. Dit komt neer op een win-win(-win) situatie voor werkgevers, werknemers én klanten.


Veel bedrijven denken dat ze al efficiënt en klantgericht werken. Maar echt Lean werken valt of staat bij het continu verbeteren van je processen. Denk je dat jouw bedrijf efficiënt en klantgericht werkt? Dan is het nu alweer tijd om dat in twijfel te trekken!

“Bij Lean werken gaat het niet om harder werken, het gaat om slimmer werken. Met een duidelijk focus op de klant, medewerker en operationeel resultaat.”
Team 12Mprove

Over 12Mprove

Bij 12Mprove hebben wij jarenlange ervaring met Lean trainingen en veranderingstrajecten bij organisaties in de meest uiteenlopende branches. Met een goede dosis enthousiasme en een nog betere dosis aan kennis en ervaring helpen wij heel Nederland aan een nieuwe en verbeterde manier van werken. 

Wij hebben deze gratis scan in het leven geroepen om onze missie kracht bij te zetten: bedrijven in Nederland los te weken van een inefficiënte werkwijze die tijd, geld en klanten kost. Moderniseer je werkwijze!


Na deze scan:

  • Krijg jij direct een Lean volwassenheidsscore tussen de 1 en 100%
  • Sturen wij je tips om jouw score en werkwijze te verbeteren.

“Bijkomend voordeel: Uit onderzoek blijkt dat klanten zijn bereid om 

7-22% méér te betalen voor een klantgericht bedrijf”