Na een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek heeft Stichting Cedeo Bedrijfsopleidingen geconcludeerd dat 12Mprove in aanmerking komt voor de erkenning Maatwerk Bedrijfsopleidingen. Een bevestiging dat de klant bij 12Mprove écht centraal staat.
Als deelnemer of inkoper van bedrijfsopleidingen wil je ervoor zorgen dat je een betrouwbare partij kiest. Een partij waarbij klanttevredenheid aantoonbaar een belangrijk speerpunt is. Kies daarom voor een opleidingsinstituut met een erkenning van Cedeo. Een strikt onafhankelijke instantie die voorziet in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging ten behoeve van inkopers van opleidingen en andere HR-diensten.
In de afgelopen weken heeft Cedeo voor 12Mprove een uitgebreid klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd waarin deelnemers, (opleidings-)functionarissen en/of opdrachtgevers zijn geïnterviewd over hun ervaringen met 12Mprove.
Centraal stond telkens de vraag in hoeverre erin is geslaagd gewekte verwachtingen en gedane beloften daadwerkelijk waar te maken.
Aan het eind van dit onderzoek luidt de conclusie dat alle referenten tevreden en zeer tevreden zijn over de trainingen en de samenwerking met 12Mprove. In het rapport van Cedeo is te lezen zij hun mate van tevredenheid schetsen. Hieronder enkele voorbeelden:
“Zij vragen aan de voorkant goed door waardoor de trainingen aansluiten op onze dagelijkse praktijk”
“Er zit een mooie balans tussen expertise en de praktische insteek. Zij bewegen echt met ons mee om zoveel mogelijk tegemoet te komen aan onze wens van zelfredzaamheid”
“Men past zich echt aan de klant aan waardoor het maatwerk wordt. Dat geldt ook voor de materialen die zij bij ons gebruiken”
“De ervaringen van de deelnemers zijn positief”
“Er is een goede mix tussen werkervaring en inhoud”
“Hun focus ligt op de mens dus ze stellen ook alles in het werk om de deelnemers te begeleiden naar een goed resultaat.”
Cedeo stelt zich op het standpunt dat voor de aangevraagde erkenning tenminste 80% van de benaderde referenten zich dient uit te spreken in termen van ‘tevreden’ tot ‘zeer tevreden’. Klantwaarde is één van de 5 Lean principes waaraan wij in onze trainingen veel aandacht besteden. En daarom zijn wij trots dat 12Mprove een 100% score heeft behaald, wat volgens Cedeo zelden gebeurt. En voor jou is dit een bevestiging dat je bij ons als klant écht centraal staat.